Виховні заходи

Ми — мандрівники. Подорожуємо Україною
На дошці написана тема заняття “ Ми — мандрівники”
Вчитель: Діти, ви можете прочитати, що написано на дошці? (Діти відповідають)
Хто такі мандрівники? (Діти висловлюють, як вони розуміють це слово)
Чи доводилося вам мандрувати?
Як ви вважаєте, що потрібно для подорожі? ( Діти відповідають, а вчитель підводить їх до думки, що необхідно виробити правила для мандрів).
Вчитель:Давайте залишимо для нашої мандрівки три найважливіших правила :
1.Триматися разом.
2. Бути уважним.
3. Завжди допомагати один одному.

А тепер рушаймо! Та спочатку перевіримо, чи все необхідне ми взяли для подорожі. А для цього треба відгадати загадки:
1. На привалі юнаки
Поскидали рюкзаки
І з маленької торбинки
Змайстрували вмить хатинку. (Намет)

2. Гойдається стрілка туди і сюди,
Покаже нам північ і південь завжди. (Компас)

3.Лежить Гася, простяглася,
Як устане, то неба дістане. (Дорога)

4. Два ремені висять на мені,
Є кишені на спині.
А в похід підеш зі мною,
Я повисну за спиною. (Рюкзак)

5. Він в поході потрібен дуже,
Він з вогнем частенько дружить,
Можна в ньому суп зварити,
Каву й чай закип’ятити. (Казанок)

6. Де є річки, але немає води,
Є міста,але немає будинків,
Є ліси, але немає дерев. (Карта)

Вчитель:Молодці! Ви добре підготувалися до мандрів, знаєте туриське спорядження.
Але щоб вирушати в дорогу, треба перевірити, чи добре ви підготовлені фізично, чи зможете подолати труднощі в поході. Зараз ми це перевіримо. Ось перед вами стежина мандрівника
В синій слід треба ставати правою ногою, а в зелений - лівою. Йти треба по черзі, допомагати один одному. За сліди виходити не можна, там НЕБЕЗПЕКА!
(Діти проходять по намальованих слідах)
Вчитель:А куди б ви хотіли помандрувати?
Діти висловлюють своє бажання.
А чи хотіли б ви побачити високі гори, стрімкі водоспади, піщані пустелі, старовинні замки, блакитні моря, незвичних тварин і рослин?
Як ви вважаєте, чи завжди легко дістатися до таких місць? Чи можна до них дійти пішки?А на чому ще можна мандрувати?
Діти розповідають.
Вчитель:Діти!Один мандрівник взяв з собою в подорож книжку-путівник. Але в рюкзаку у нього було тісно. Книжка зібгалася і з неї висипалися літери. Вони змішалися. Допоможіть нашому мандрівникові відновити слова. Якщо ви впишете ці слова в клітинки кросворду, то дізнаєтесь, куди ми помандруємо сьогодні.
Діти працюють по групах, вгадують анаграми:
1 група: РИТИСТУ     Уристи)
2 група: КАТІЛ        (літак)
3 група: РОДАПРИ      (природа)
4 група: НАМАШИ     ашина)
5 група: ЇДОЗП           (поїзд)
6 група: ТЕМНА            (намет)
7 група: РАТКА             арта)
Діти читають виділене слово "Україна".
Вчитель:Діти, чи цікаво нам мандрувати Україною? Може ми тут все знаємо, все бачили?Ми хотіли побачити щось незвичне...
Подивіться на це зображення.(На екрані демонструється фото).Що зображено на цій фотографії? Як ви гадаєте, де зроблено цю фотографію?
(Діти вгадують, що це пустиня, і висловлюють припущення про те, де знаходиться ця місцевість)
Вчитель: А от і не вгадали! Це Олешківські піски - природний комплекс, який знаходиться в Херсонській області.
Вчитель демонструє зображення бізонів, зебр з Асканії-Нова, фотографії замків Львівщини, Закарпаття, узбережжя Чорного моря. Розповідає дітям про красу рідного краю, України.

Вчитель: Діти, чи сподобалася вам наша мандрівка? Що нового ви узнали про нашу Батьківщину? Що ви можете розказати іншим людям про нашу країну.
А тепер давайте складемо цілу хмару слів про Україну.
Діти підбирають слова,а вчитель записує їх на дошці.


Красива    чарівна   мальовнича   
справедлива  УКРАЇНА співуча
  багата   велика   чудова
       найрідніша моя
Діти розповідають вірші про Україну:  

Мій край чудовий — Україна,
Тут народились ти і я,
Тут над ставком верба й калина,
Чарівна пісня солов’я.

Ось небо блакитне і сонце в зеніті!
Моя Україна — найкраща у світі!

Моя Україна — це ліс і озерця,
Безмежні степи і чарівні джерельця.

Красиві пейзажі і гори високі,
Маленькі струмочки і ріки глибокі.

Міста старовинні і замки прекрасні,
Великі будови і дуже сучасні.

Сади чарівні, мальовничії села,
Моя Україна — це пісня весела.

Це щира, багата, як світ, її мова,
Крилата, така мелодійна, чудова!

Її обереги — верба і калина.
Найкраща у світі — моя Україна.

Бо нам найрідніша Вітчизна і мати.
То як же нам, діти, її не кохати?

Моя Україна — козацькая слава!
Така волелюбна і мирна держава.

Вона дорога нам, і рідна, і мила,
Бо світ перед нами, як мати, відкрила.

Вітчизно свята, дорога Україно,
Для кожного з нас ти у світі — єдина. 

Вчитель: Чи сподобалася вам наша мандрівка? А серед нас, виявляється, є досвідчені мандрівники. Вони зараз розкажуть про свої подорожі та покажуть фото.
Діти коротко розповідають про свої поїздки і враження.   

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу